Manifestho'ya hoşgeldiniz..

Selam blog dünyası, biraz geç olsa da blog dünyasına giriş yapmış bulunmaktayım. İçimdeki yazma isteği kulaklarımdan fışkırır hale geldiği anlarda kendimi forumlara vurmuş biri olarak, şimdiye kadar kişisel blog kullanmamış olmamı forumcu kişiliğime bağlayabiliyorum. Ancak yazdıklarımın bazen bir forum entrysinden daha değerli ve daha özel şeyler olduğunu, veyahut da birazcık kasarsam olabileceğini düşünmeden kendimi alamıyorum. Sonuç olarak aranızdayım.(tabi oradaysanız) Yoksanız da canınız sağolsun, ben elimden geldiği kadar nitelikli paylaşımlarda bulunmaya çalışacağım. Felsefe olarak ise "senin pekmezi olsun, sineği Bağdat'tan gelir..." yaklaşımını kendine şiar edinen biriyimdir. 

Gelelim bu bloğun ne ile ilgili olacağına.. Bloğumda gündemden mizahi yazılara, bilişimden otomobil dünyasına, siyasetten spora kadar çok çeşitli alanlarda aklıma ne geliyorsa ona yönelik yazımlarda bulunacağım. Kısacası genellikle gündemle alakalı olarak içimden gelenleri dışa vurabileceğim bir öz manifesto ortamı olarak kullanacağım bloğumu.

İlk yazı için kısa ve öz bir yazı olsa da bence kafi derecede meramımı anlatıyor. Beni takip etmenizi ve önlerden yerinizi alarak ilerde "bu adamı ben zamanında keşfetmiştim.." diyebilme ayrıcalığını yaşamanızı tavsiye ediyorum. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Öğrenilmiş Fakirleşme

Sistemli Bir Ayrışmanın Anatomisi